Mila D'opiz – безкомпромисно качество в грижата за кожата
Mila D'opiz – безкомпромисно качество в грижата за кожата
Знаете ли кои са държавите, които са олицетворение на качество на продуктите, които произвеждат? В топ 3 влизат Германия, Швейцария и Великобритания. Но само една от тези страни носи и още една титла – на най-качествените луксозни продукти, които произвежда. И това е Швейцария.
Не случайно само споменаването на името на централно европейската държава е гаранция за най-добри и предпочитани продукти във всяка сфера – от храна, през аксесоари, до козметика. И не е случайно, че една от най-добрите, иновативни и успешни компании, произвеждаща продукти, насочени към грижата за кожата, е швейцарска. Това е Mila D'opiz!
Какво стои зад това име и защо е толкова успешна?
Mila D'opiz не е просто фирма за козметика. Това е компания, многократно отличавана с награди, която използва най-модерните и актуални съставки на пазара. Изследователският отдел на Mila D'opiz непрекъснато проучва и разработва продукти, използвайки най-новите биотехнически съставки. Благодарение на своята научноизследователска и развойна дейност, те са постоянно в крак с най-новите козметичните съставки и много често са първите, които пускат иновативни продукти.
През 1994 г. Mila D'opiz става първата компания за грижа за кожата, получила международния стандарт за качество ISO 9001. До ден днешен тя продължава да произвеждат по този строг стандарт без никакви тестове върху животни. През 2014 г. Mila D'opiz печели "Оскар за красота" за най-иновативен продукт, доказвайки своята отдаденост да бъде в крак с промените на пазара и потребителските изисквания.
Продуктите на Mila D'opiz са идеален избор за класни салони за красота, които изискват отлични резултати от своите процедури за лице, но са напълно достъпни и за ежедневната рутина. А гамата от продукти е достатъчно голяма, за да отговори на очакванията и на най-взискателните клиенти.
Поглед назад – историята на Mila D'opiz
Mila D'opiz Swiss Skincare се разрасна през последните осемдесет години от опит за създаване на хормонален крем до една от водещите швейцарски компании за грижа за кожата. Нейната основателка Емили Алтер е родена през 1903 г. В Швейцария. През 1929 г. тя се омъжва за Фридрих-Вилхелм Опиц, който работи в областта на медицината и фармацията. Самата Емили, известна сред приятели си като Мила има проблеми с кожата и един от учените, с които съпругът й работи, я убеждава да създаде продукт за грижа за кожата. Емили прегръща идеята и оттук започва началото на една вълнуваща история, която разказваме тук чрез основните ѝ етапи.
1938 - Първите козметични продукти на Mila Opitz-Altherr
В сътрудничество с дерматолог Мила Опиц успява да създаде иновативен хормонален крем. През 1945 г тя основава козметичната компания Milopa, съкращение от името Mila Opitz-Altherr.
1950 - Старт на експортния бизнес
С новите и прогресивни продукти Mila Opitz-Alther става все по-известна като пионер в козметичната индустрия, при това не само в Швейцария. Първият слоган на Milopa, "Златната точка на красотата"("The golden point of beauty"), й дава тласък в развитието на начинанието. Започва износ на първите продукти извън пределите на Швейцария.
1958 - Тежък удар по бъдещото на още младата компания
Milopa е готова за следващата голяма стъпка: първата изследователска лаборатория е готова за работа, първият химик е нает, първата поточна линия и първата полуавтоматична машина са задействани. Но идва тежък удар - на 6 март 1958 г. голям пожар унищожава целия офис етаж на Spezialkosmetikhaus Milopa, а изследователската лаборатория е практически неизползваема. В продължение на три месеца работата се извършва с щайги и временни приспособления – на пълна скорост.
1965 - Нови правоприемници и подразделения на Milopa – M. Opitz & Co. AG и Mila d'Opiz AG
Името на компанията Milopa се оказва сходно с това на друга компания - производителят на бебешки храни Milupa. Козметичната компания се самопреименува и за международните цели става Mila d'Opiz. Компанията е разделена на M. Opitz & Co. AG и търговската фирма Mila d'Opiz AG. В контекста на тази стъпка компанията си поставя високи експортни цели. И ги постига.
1986 - В нова сграда с модерни лаборатории
Огромен крайъгълен камък в историята на компанията е преместването в новите съоръжения на Haggenstrasse 40 в Санкт Гален. Новата инфраструктура дава възможност да се реализира това, което компанията е искала от дълго време - производство за компании за трети страни. Модерните лаборатории, като такива за микробиология и анализи, както и добре оборудваният отдел за развитие позволяват допълнителни услуги и приемане на договори за научни изследвания в областта на козметиката.
1994 - Сертификация по ISO – за първи път в козметичната индустрия
M. Opitz & Co. AG е първата швейцарска козметична компания, която е сертифицирана по ISO (сертификат за качество ISO 9001). Благодарение на безпроблемния контрол на качеството - от доставката на суровините, до опаковането и дистрибуцията, M. Opitz & Co. AG е и единственият производител на козметика в Швейцария, одобрен за производство и пакетиране на фармацевтични продукти. Компанията вече отговаря на стандартите, въведени в ЕС през 1997 г.
1999 - Основаване на козметична академия ARCOS (Академия по козметика)
С козметичната академия ARCOS Mila d'Opiz основава собствен център за обучение в Санкт Гален. Той е уникален в козметичната индустрия, защото притежава важни сертификати, включително по ISO и eduQua. В днешно време обучението по козметика може да бъде завършено с международно признатата диплома CIDESCO и Швейцарското федерално удостоверение за компетентност (EFZ). Дипломата от международната професионална асоциация CIDESCO се радва на най-високо ниво на признание в световен мащаб.
2008 г – Към компанията се присъединява Каролайн Щудер (в момента главен изпълнителен директор)
Историята на Mila d'Opiz остава семейна: Силва Опиц, дъщерята на Мила Опиц-Алтер, се присъединява към бизнеса през 1951 г. и непрекъснато го развива заедно със съпруга си Волф Щудер. Сега е време за третото поколение - Каролайн Щудер се присъединява към компанията и става изпълнителен директор, като първоначално отговаря за маркетинга и продажбите.
2016 - Разширено производство, още иновации и награди
Производството отново се разширява с нови машини и системи. С "Phyto DS Forbidden Serum", Mila d'Opiz, която е под ръководството на Каролайн Щудер от 2014 г., представя още една иновация. И за пореден път компанията печели награда: получава "Европейска награда за SPA & Health" за най-иновативния козметичен продукт в Швейцария.
От Mila d'Opiz следват философията, че нищо не е толкова близко до нас, колкото собствената ни кожа. И все пак е пълна с тайни. Mila d'Opiz се занимава именно с това откакто е основана - иска да знае всичко за кожата и нейните характеристики, както и за ефекта, който имат различните вещества – дори тези, които все още не са свързани с козметиката. Именно това ги прави една от най-иновативните компании в бранша.
Днес може да се възползвате от качеството на продуктите на Mila d'Opiz чрез линията за интензивна грижа Derma Science. Всеки продукт съдържа високоефективни съставки, които подпомагат процеса на регенерация на кожата, а съставките отговарят на най-високите изисквания на всички типове кожа (включително свръхчувствителна) и удовлетворява нуждите от грижа и подмладяване на кожата както на мъжете, така и на жените.
Снимки: Facebook Mila D'opiz/ личен архив
Оставете коментар Отмяна на отговора